Üdvözöllek...

Köszöntelek a Blogomban.. nézz szét, olvasgass, és ha tetszett írj megjegyzést.. Üdv.. Gyöngylány 

 

 

 

 

2021. február 18., csütörtök

Hó nélküli karácsony..

A hideg beköszöntével elkezdtem készülgetni a karácsonyra. Mint tavaly, idén is készült pár ajándékba, és saját részre. Természetesen eladásra is készítettem, de az idén annyira nem volt sikeres ez a része. 

A tavalyi fa fehérben pompázott, csodás meleg fényű égősorral. Az idén még készült hozzá pár gömb, és kis kiegészítő dísz, és kipróbáltam egy már régebbi technikát, ami most lett aktuális. 

A kedvenc madarammal díszítettem meg a tavalyi gömböket, az idein se adtam alább, a természet állatait hoztam be a lakásba, minimális díszítéssel. 













Sajnos sok időm nem volt a díszítésre, mert az iskolai elfoglaltság nagyon lekötött. Szerintem így minimál díszítéssel is nagyon kedves darabok lettek. 
Az ajándék nagyon személyre szabott lett. Pécsre a nyelvtanár Barátnőmnek szántam. Imádja a távol-keletet, és a vele kapcsolatos tárgyakat. Tavaly hunyt el a kedves cicája Tigris is, akit bár személyesen nem ismertem, de annyit mesélt róla, nagyon megszerettem, és a halála is megviselt nagyon. Szerettem volna valami emléket adni ami kedves számára is, és nekem is. Egy kis képet dekupázsoltam egy méretre vágott falapra, kereteztem be. Eme apróságokat küldtem el neki, és még valamit amit ő kért.. Édesanyjának karácsonyra egy nyakéket kért tőlem, fülbevalóval. Egy szép díszdobozzal együtt, amire a díszítést ő választotta ki.









A gömb bársonyporral lett flokkolva, én készítettem a flokkolást, nagyon szeretni való munka, és nem túl nehéz technika, de alapos tudást igényel. Több mintát tettem rá neki, arannyal kontúroztam ki a keretet. A képeken minden oldalát megmutattam. 

Kirándulni voltunk ugyan, de a hidegen kívül semmi sem látszott, pár fagyos levelet örökítettem meg a géppel. 





Pár gömb készült eladásra is, egyben meg is vásárolták egy iskolai karácsonyfára. 



A csoporttársaknak is készült kis ajándék és a műkörmösöm is kapott egy kis nyuszis ajándékgömböt, amivel lakását díszítette legnagyobb örömömre. 














Ilyen lett a fa teljes pompájában...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése