Üdvözöllek...

Köszöntelek a Blogomban.. nézz szét, olvasgass, és ha tetszett írj megjegyzést.. Üdv.. Gyöngylány 

 

 

 

 

2019. február 6., szerda

Tél, karácsony, képek, alkotások (2017)

Túl léptem a "mindentlekellfotózni" szindrómán, és csak olyan képeket vagyok hajlandó elkészíteni az új géppel, amit eddig nem tudtam emlékezetessé tenni, vagy előzőekben nem sikerült olyan minőségben mint szerettem volna. Ennek okán és ugye tanulni kell gyakorolni kell de nem kifulladásig, elfoglaltam magam mással is a gyöngyözés tavasz óta háttérbe szorult, de átadta egy másik tevékenységnek magát.. az otthondekorációnak. Karácsonyra egész szép jó nagy asztaldíszt sikerült összehoznom. Az alapanyagokat terméseket gyűjtöttem, a díszítését  csillámpor, decoupage, szintén magam oldottam meg. Grincsfát is készítettem, kolléganőm nagyszerűen fon papírból, az alapot ő készítette, és a bevonat a díszítés az én művem. Pár ajándék is készült az újrahasznosítás jegyében illatos mécsestartók...























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése