Üdvözöllek...

Köszöntelek a Blogomban.. nézz szét, olvasgass, és ha tetszett írj megjegyzést.. Üdv.. Gyöngylány 

 

 

 

 

2019. február 11., hétfő

2018 nőnap, és új alkalmazás kipróbálása

Tovább olvasva a sok száz oldalas kézi könyvet, felfedeztem egy érdekes dolgot. A telefonra lehetséges egy Olympus alkalmazást letölteni, aminek segítségével a f.gépet egy fix pontba helyezve a telefonról lehet irányítani, és fotózni. Rögtön ki is próbáltam a letöltés után.
Nőnapra kaptam két csokor szépséges tulipánt. Megvártam míg kissé kinyílnak. A Fiamtól jácintot kaptam, azt is megvártam míg virágba borul.
Ezek után egy világosabb napot kellett várnom, ami nem akart eljönni, így elég fénytelen napon voltam kénytelen kipróbálni az alkalmazást. Beállítottam a gépet a fényviszonyokhoz, rögzítettem, és a telefonon elindítottam az alkalmazást. Wifi segítségével csatlakoztam a géphez is. A fotók ezzel az alkalmazással készültek. Mivel eleve jpegbe fotóz, nem olyan éles mint a raw, de ezt vállalni kell ezzel a fotózással.
Természetesen csak úgy véletlenül sikerült az alkalmazás nélkül kipróbálni a fotózást ki mást, mint a kiskutyánkat fotóztam...édeske nagyon fotogén volt....

Íme az alkalmazással készült virág fotók:







Édeske már pózolt élesbe 

Cukifej nagyon akart valamit.. na mit???? Jutalom falakát..❤

Okoskám ... ❤❤❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése