Üdvözöllek...

Köszöntelek a Blogomban.. nézz szét, olvasgass, és ha tetszett írj megjegyzést.. Üdv.. Gyöngylány 

 

 

 

 

2019. február 13., szerda

Május vége (2018)

A kert tobzódik a zöldségekben is és akad fotótéma minden napra.. pipacs, zöldborsó, bogarak.. minden.. Imádom ezt az évszakot... Mivel nem volt fagy látszanak a termések a fákon.. lesz bőven..
Egy nagy fekete pókot, és egy aranyos mosakodó méhecskét is lencsevégre kaptam meglehetőseen közelről..

szarkaláb




pünkösdi rózsa a szomszédból

beért a termés a tujámon


kamilla hegyek

kaptam egy csodás fuxiát anyák napjára



















ilyen hosszú nyelvű méhecskét nem is láttam még












ezért a látképért felmásztam egy elég meredek oldalon.. 
fenn erősen szédültem mivel magasság iszonyom van, 
de próbálom lebirkózni



















a kerti zöldborsónk

kapor és hagyma


saláta és kapor

az almák


a barack




a körte

a cseresznye bár még zöld...


golden alma

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése