Üdvözöllek...

Köszöntelek a Blogomban.. nézz szét, olvasgass, és ha tetszett írj megjegyzést.. Üdv.. Gyöngylány 

 

 

 

 

2019. február 6., szerda

A kincsem..... (2017)

Az augusztus és a szeptember gyorsan eltelt, fotók alig készültek.. Ennek oka az volt hogy bújtam a fotóskönyveket, weboldalakat. A Drága Szerelmem meglepett egy új géppel. Ez cserélhető objektíves milc gép, 2 objektívvel és az alapváz. Természetesen Olympus márkájú. Mire megérkezett, addigra szerettem volna jobban beleásni a fotózás mélyebb rejtelmeibe magam, hisz a bridge gépem beállítási lehetőségei közel se voltak ennyire sokrétűek, azt már csípőből tudtam hogyan fotózzak vele.. Itt azért utána kellett néznem egy-két dolognak, és alaposan át tanulmányoztam minden olyan weboldalt ami a gép leírását, tulajdonságait, és egyéb ismertetőjét tartalmazta. Meg is érkezett, de nem azonnal vettem ám használatba, bekapcsolása után (kaptam hozzá több száz oldalas könyvet) kb. egy hónapig azzal foglalkoztam, hogy ismerkedjünk, beállítsam, magamévá tegyem a tárcsákat ahogy szeretném. Ezután kezdtem vele fotózni tanulni újra.. Teljesen más világ nyílt ki előttem.. a pillanatot tudtam rögzíteni. A bridge gépnél 2-3 másodperces késleltetési idő volt az exponálás és a kijelzőn elkészült kép között.. itt ez megszűnt. A fényeket a záridőt manuálisan kellett beállítani, mert bár itt is volt automata meg előre beállított mód, de én nem ezt akartam már.Nem volt könnyű, de nagyjából egy hónap után már elérkezettnek láttam az időt, hogy a facebookra is töltsek fel ezzel a géppel készült fotókat.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése