Üdvözöllek...

Köszöntelek a Blogomban.. nézz szét, olvasgass, és ha tetszett írj megjegyzést.. Üdv.. Gyöngylány 

 

 

 

 

2019. július 18., csütörtök

Szülinap...

Eljött ez a nap is.. nem minden nap félévszázados az ember lánya.. Párom köszöntött fel legelőször, aztán a fiam.. egész nap jöttek az sms-ek, messenger üzenetek, és köszöntések a facebookon az üzenőfalamra. Még most napokkal később is érkeznek.. Szerencsés embernek érzem magam, hisz majd mindenki felköszöntött aki ismerős ott..
Az ünneplés kissé eltoltam egy másik időpontra, amikor is megünnepeljük  Anyukám 80.; a Fiam 20., és az én 50. születésnapom. Most nem lehetett együtt a család.. de nemsokára összehozzuk.


Ezt a szépséges liziantust kaptam, amit lefotóztam, és egy kedvenc idézettel feliratoztam.. 😊 💮

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése