Üdvözöllek...

Köszöntelek a Blogomban.. nézz szét, olvasgass, és ha tetszett írj megjegyzést.. Üdv.. Gyöngylány 

 

 

 

 

2019. július 3., szerda

Májusi tavasz sok színben ...

A bordó pünkösdi rózsák már lassan elnyíltak a fehérek még bimbóban voltak. A sok eső meghozta gyümölcsét eleven zöld volt a kert. Pár éve felfedeztem a szél be sodort pár kamilla magot a fű közé, és nem engedtem lenyírni. Az idén már momoly mennyiség nőtt meg belőle. Illata átjárta esténként a kertet, és pazar látványt nyújtott az utca front felől is ha valaki benézett a kertbe.



Az akác az út mentén és mindnehol elkezdett virágozni, estére balzsamosan finom édes akác illat lengte be a környéket. 




Megkíséreltem egy kis emelkedős sétát, ami nagyon nehezen ment szinte tyúklépésben sikerült felevickélnem egy 5 m-nyi távon. Ám a kilátás a bátonyi városrészre szép volt...





A kert megélénkült bogarak pókok sokasága mutatta magát.. Egy hétvégén rövid kirándulást tettünk a közeli hegy aljához. Fakitermelések mellett mentümnk el autóval, és a cincérek nagyon szerelmes hangulatban voltak. Hazafelé egy akácerdő mellett jöttünk el és méhek voltak kaptárakba kitéve és kaptár kocsikba. Ilyet viszonylag közelről se láttam még így csak az autó mellől fotóztam pár kockát, hazafelé még egy gólyát is sikerült a tó melletti mezőn lefotózni.. Itthon pedig egy pókbölcsit is felfedezet a Fiam.



























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése