Üdvözöllek...

Köszöntelek a Blogomban.. nézz szét, olvasgass, és ha tetszett írj megjegyzést.. Üdv.. Gyöngylány 

 

 

 

 

2019. július 3., szerda

Egri kitérő...

Drága Nagyfiam nyári munkát vállalt ott Egerben, így pár dolgot még az albérletébe fel kellett szállítani, mert csak hétvégenként jön haza.
Ha már ott voltunk a Dobó téren megnéztük Máté Bence grandiózus kiállítását, csodás fotókkal élmények leírásával.
Visszafelé az autóhoz fagyizás mellett a Bazilika számtalan lépcsőjén gyakoroltam a járkálást, és bizony alig vártam hogy a templomba érve megpihenjek a padon a hűs csendben. Természetesen nem hagyhattam ki fotokat is készítettem, vaku nélkül, hisz ott így illik. Szerencsére páran voltak csak benn nézelődők, senki áhítatát nem zavadtam meg. Egy imádkozó úriembert messzebbről lencsevégre kaptam, de a gépem elég csendesre van állítva, még az exponálás is némitott, így nem zavartam meg imádságában.
Aranyos történet kerekedett a végére, találkoztunk a templom egerével. Szegény kis cincogi ott kóborolt a hűvösben eleséget keresve de nem talált. annyira közel engedett hogy a kis buksiját megsimogattam.. aztán elfutott egy oltár lépcsőhöz és elbújt.. Fotót már nem tudtam készíteni róla..












































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése