Üdvözöllek...

Köszöntelek a Blogomban.. nézz szét, olvasgass, és ha tetszett írj megjegyzést.. Üdv.. Gyöngylány 

 

 

 

 

2022. június 12., vasárnap

A fülemüle...

Nagyjából,  április közepe-vége felé szólalt meg a távolabbi kertekben a fülemüle éneke. Vártam, hogy jön e közelebb a házunkhoz, mivel 2 évvel ezelőtt csodálatos füttykoncertet adott kb. éjféltől hajnali 3-ig bezárólag. Utána ő is aludni tért úgy reggel 6-ig, aztán újra kezdte, de már messzebbről hallatszott a hangja. Felejthetetlen élmény volt, nagyon belém égett, és már alig vártam azt a napot amikor közelebbről is lehetőségem lesz látni a félénk kismadarat, hatalmas torokkal. 

Minden nap egyre közelebbről hallatszott a hang, míg egy napos reggelen a hátsó kert részből csendült fel az éneke. Azután már másik fülemüle is rázendített, így vettük észre, több is hozzánk költözött erre a csendes település végi utcácskába. Fák, bokrok, direkt békén hagyott sűrű bokros részek várták, hogy betelepüljön, és itt alakítsa ki fészkét párjával. 

Hol mobillal, hol fényképező gép videó funkciójával próbáltam közelebb hozni, amennyire lehetett, a technika, és ő madársága engedte. 

A sok kesze-kusza ág között nehezen talál a gép éles pontot de azért a hangja kárpótol . Több videót teszek ide, mind más időpontban készült, jelen idő mikor a bejegyzést írom Június 12, és még mindig hallom a 2 házzal arrébbi orgona bokrok között a hangját. MA nem vettem fel új hangot de ide beillesztem amit sikerült felvenni vagy képi is vagy csak hangi anyagot. A hangi anyagnál igyekeztem kertem szép fáit mutatni, és a háttérben szól a fülemüle csodálatos éneke. 












(a linkre, vagy az alsó képre kattintva megtekinthető a youtube-on a videó)













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése