Üdvözöllek...

Köszöntelek a Blogomban.. nézz szét, olvasgass, és ha tetszett írj megjegyzést.. Üdv.. Gyöngylány 

 

 

 

 

2022. január 17., hétfő

Imádkozó sáska

Napos hétvége ígérkezett, de nem volt kedvem nagyon messze menni. A közeli Kastélyparkban tettünk látogatást, megnézve a felújításokat is, de most nem erről szól a bejegyzés. Mivel a kastélyról már ezer fotóm van szinte minden évszakban, vadásztam rovarokra madarakra, hátha látok elcsípek valami érdekes látnivalót.

A parkban sétálva teljes csend fogadott, a madarak nagyon magasan láthatatlanul a lombok között fenn. A naposabb bokroknál viszont elcsíptem egy szerelmes szitakötő párt. röpködtek így együtt is, elég csapongóak voltak, de ezt a pár fotót sikerült róluk készítenem nyugalmasabb pillanatukban. 











Hazajöttünk, ebédeltünk, és mivel kellemesen simogató napos délután volt, kiültem a teraszra. A kutya fel, s alá járkált, a terasz és a kert között. A gép még a táskában volt, és a teraszra is vittem, mert téma mindig akad. Nem is sokára akadt is. 
A terasz lejáró ajtóra szállt egy jól lakni készülő imádkozó sáska. Először nem is látszott hogy volt nála valami, de a visszanézésénél vettem észre, hogy falatozik őkelme. Alaposan komótosan elfogyasztotta áldozatát, aztán mosakodni kezdett, végül napozott ebéd után ő is. Igyekeztem a lehető legközelebb kerülni hozzá, és a fotók nagyításában látszik is, hogy bizony minden mozdulatomat figyelte. Szeme rajtam volt rendesen. 





















A következő bejegyzésben kisétáltunk a tóhoz....




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése