Üdvözöllek...

Köszöntelek a Blogomban.. nézz szét, olvasgass, és ha tetszett írj megjegyzést.. Üdv.. Gyöngylány 

 

 

 

 

2022. január 17., hétfő

Ékszer dömping...

Tavaly év elején elhatároztam, hogy a romló külső behatásoktól( vírusmizéria, és társai) kissé mentesítem magam, és visszatérek a gyökereimhez, azzal szeretnék foglalatoskodni amit igazán szeretek. 

[a bejegyzés 2022-ben íródik, és 2021. év elején döntöttem erről. Persze előtte is alkottam, de vártam a "csodát" ami sose jött el, bíztam abban normálisan lehet dolgozni is... tévedtem..  ez a világ már nem a a becsületes munkát részesíti előnyben.. no de vissza a lényeghez...]

Ennek látszata is van, hisz egyre bátrabban, magabiztosabban fogok hozzá az alkotásnak, legyen ez bármi is. Az elmúlt években rengeteg technikát tanultam sajátítottam el, sok segítséget kaptam  amiért hálás vagyok az oktatóimnak, és az alkotásaim is amik már nem a tulajdonomban vannak bizonyítják, van értelme a kézimunka folytatásának. A kézművesség nagyon egyedi, legyen szó bármiről. Nem tökéletes, hisz akik alkotnak nem gépek, hanem emberek. Érzéseket, hangulatot visznek minden darabba, amit elkészítenek. 

Részemről a minőséget adom odafigyelést, a kreativitást, az egyedi látásmódot, és akár egyedi igényeket, és olyan alapanyagokat, amikkel tartósan használható az adott elkészített darab. Ehhez mindig képzem magam, legyen az online oktatás vagy csak egy oktató videó, szépet, és tartós maradandó alkotást csak nagy odafigyeléssel lehet kiadni a kéz közül. 

Sok-sok munkaóra, és türelem elkészíteni egy-egy darabot, ezért aki ilyet vásárol, gondolja végig, mit is fizet ki. Az alkotó idejét, amit a munkaasztalnál görnyedve végez, sok alapanyag, a tanulás, és a kreatív elme, amivel kitalálja, megalkotja azt amit később naponta visel, vagy használ az aki megvásárolja.

A bejegyzés címe is ez, ékszerdömping. Van amelyik minta nagyon megfog, (pl. a bogyós fülbevalók, és társai) abból több szín kombinációt készítek, a választék a fontos, hisz nem mindenkinek ugyan az a szín tetszik vagy áll jól. A bejegyzésekben is látszik nem egysíkúan készítem az ékszereket, a díszesebbtől az egyszerűbbig található a kínálatban. 

Ez nem csak az ékszerekre vonatkozik, na de arról későbbi bejegyzésben..

Íme néhány ékszer amit a nyáron alkottam.

Ez a piros darab Zircen ékesíti 
egy gyönyörű hölgy fülét..

bár egyformának tűnik, 
ez kissé rózsaszínes árnyalatú, 
képtelenség fotón visszaadni 
a gyöngy eredeti színét.



















A következő begyezés egy fotogén rovarról szól....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése