Üdvözöllek...

Köszöntelek a Blogomban.. nézz szét, olvasgass, és ha tetszett írj megjegyzést.. Üdv.. Gyöngylány 

 

 

 

 

2020. július 17., péntek

Gyöngyök....

Korábban említettem, az esős időjárást kicsit kihasználva alkotni kezdtem. Most nem a szokásos dekupázs, és otthon díszítő technikával foglalkoztam, hanem kicsit visszatértem a gyöngyfűzéshez. Saját részre annyi van hogy egy élet is kevés ahhoz hogy elhordjam mind. Mivel napjaim mostanában a 4 fal és a kert között folyik, nem aggatom magamra az ékszereimet. Gondoltam egy nagyot. Létre hoztam egy fb-os oldalt, hova feltöltöttem azokat az ékszereket, és otthon dekorációs elkészült alkotásokat, amiket saját kezűleg készítettem, és ha valakinek megtetszik meg is vásárolhatja, számlát tudok adni róla. 
A  linkre ( Pearl-art Decor) kattintva meg találod az oldalt: 👇👇


Gyakoroltam az eddigi fűzéstechnikámat, és belevágtam, újabb mintákkal érdekes formákkal kísérleteztem. Rengeteg ötletem van még, igyekszem megvalósítani. 





















A fotók a blogbejegyzésekben nagyobb méretben is megtekinthetők, kattintás az adott fotóra!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése