Üdvözöllek...

Köszöntelek a Blogomban.. nézz szét, olvasgass, és ha tetszett írj megjegyzést.. Üdv.. Gyöngylány 

 

 

 

 

2024. január 4., csütörtök

Szajkók egy esős napon

 Egy esős októberi napon pár pillanatra kinéztem az ajtón lehet e már menni kicsit a kertbe, ugyanis reggeltől folyamatosan sűrűn esett az eső. Kissé unalmas volt már benn lenni és alkotás közben is szeretem megmozgatni a lábaim a gerincem, mivel az egy helyben ülés se egy leányálom alkotás közben. 

Kinyitottam a bejárati ajtót, és megláttam a szajkókat ahogy randalíroznak az uborka ágyáshoz épített oszlopokon. Halkan be fényképező gép elő.. először pár fotó készült, de annyira jól érezték magukat, hogy átkapcsoltam videó módra és felvettem a játékukat több részletben, amit itt össze vágva lehet látni a videón. 

Semmi extra, de nagyon jó látni mennyire szeretik a kertünket  madarak, legyen ez bármilyen is. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése