Üdvözöllek...

Köszöntelek a Blogomban.. nézz szét, olvasgass, és ha tetszett írj megjegyzést.. Üdv.. Gyöngylány 

 

 

 

 

2024. január 3., szerda

Július

A mályváim tobzódni kezdtek a kertben, csodás színpompában ontották a  virágokat. Sajnos a barna meztelen csigákkal harcolnom kellett, volt hogy éjszaka mentem ki vadászni rájuk némi sóval a kezemben, és beszórtam őket ahogy rájuk találtam. A fotók után zenés videó anyagot is töltöttem fel. Érdemes megnézni hanggal. Természetesen a zene alatta nem jogvédett, szabadon használható zene.
















A terasz lejárónál van egy ősrégi  fa dagasztó teknő, ami annyira szuvas volt hogy más használatra nem tudtam befogni, mint hogy kibéleltem műanyag fóliával, és snidlinget, meg hajnalka virágot ültettem bele. Imitt-amott egy szál kapor is kinő benne, amin aztán azt vettük észre, 3 db fecskefarkú lepke hernyója táplálkozott. Videó anyagot is készítettem, ahogy falatozza a zsenge kapor virágkezdeményeket. A történet folytatása az, hogy hetekkel később egy gyönyörű pillangó lett valamelyikük bábjából. Másik posztban mutatom majd. 
A teraszunkon szeret a pók hálót szőni,  bár mi nem tartunk házi haszonállatokat, de légy van bőven a környéken, mivel egy 50 méterre lévő szomszédos utcában egy háznál van 1-2 tehén így a legyek is körbe szállják a környéket. Nem szoktam bántai a hálókat, hisz legalább így gyérítik a légy állományt, és egy kis keresztes pók háló szövését is megörökítettem videó formájában. A fotók után találhatók majd. A pók mérete kb. 0,5 cm.















Itt a videó anyag a szövésről.




Kedvenc helyünkre is ellátogattunk, Fenyvespusztára az arborétumba. Különleges hely számomra, szép hangulatos, csöndes kiránduló hely. Beszéljenek a fotók..

























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése