Üdvözöllek...

Köszöntelek a Blogomban.. nézz szét, olvasgass, és ha tetszett írj megjegyzést.. Üdv.. Gyöngylány 

 

 

 

 

2021. április 5., hétfő

Születésnapi dobozka..

Rohannak a napok, jobb és kevésbé jobb idők.. Egyelőre hűvös tavasz van. A karácsonyi kreatívkodás után a február hipp-hopp elszaladt, de be kellett szereznem pár alapanyagot a kedvenc webáruházamból, a https://www.facebook.com/kreativellato/ Kreatívellátó boltból Gödöllőről. A bolt tulajdonosa és anyukája nagyon kedves ismerőseim, így amit lehet tőlük rendelem meg. Futár hamar hozza, és a termékek fantasztikusak. Jó ideje csak ezeket a termékeket használom, és még nem csalódtam bennük. Minden termék egytől egyig kiváló minőségű, nagyon kevés kell belőle, és szuper fedőrétegű. A többi hobbitermék a festékeken kívül is egy csoda, csak a fantázia szabhat határokat kihasználása terén. Ruhára, fára, bőrre, bútorokra, bármire felvihetők, és garantáltan ott is maradnak. Brigi, és Andi fantasztikus nők, minden termékkel és a felhasználásával kapcsolatos kérdésre teljesen kielégítően tudnak válaszolni, segíteni.

Ezekből az alapanyagokból készítettem születésnapi ajándékot Édesanyám részére, a 82. születésnapjára. 

Természetesen nem csak a kis dobozkát kapta, hanem egy szép selyemsálat, nyakláncot, arckrémet is csempésztem a csomagba. 

Az ajándék azóta már régen célba ért, és nagy örömöt okozott, teljesen hihetetlennek tartotta anyukám azt hogy ilyen szép dobozt készítettem neki. Égre-földre dicsérte, mert nagyon ízlésére valót készítettem. No de nem húzom halasztom, mutatom a fotókat a dobozról. 





Kis kincses ládika lett, nem nagy, de apró dolgokat tarthat benne. pl a fülbevalóját, nyakláncait, vagy akármit.. Az alapanyagokról is tettem egy fotót ide, igazán nem kellett sok minden ehhez a kis csodához. Az alapszínt kikevertem, mert legjobban az illett a rózsás díszítőelemhez. Az arannyal pedig szerintem elegánssá tettem, és kiemeltem a doboz színeit. A sálról és egyéb ajándékokról szándékosan nem tettem ki fotót, az maradjon magánügy milyen. 😊


Folyt. köv.... a következő bejegyzés... 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése