Üdvözöllek...

Köszöntelek a Blogomban.. nézz szét, olvasgass, és ha tetszett írj megjegyzést.. Üdv.. Gyöngylány 

 

 

 

 

2021. április 5., hétfő

Húsvéti tojások..

A márciusi hajrá a szülinapi ajándék készítés kissé elvette az időt a tojáskészítésről, így kissé késve lettek készen a tojásaim. Na de majd elkelnek.. minden évben van húsvét.. jövőre is lesz.. 

Alapoknak hungarocellt használtam, és idén kipróbáltam valami szokatlant, mást.. Nem hagyományos csilli-villi tojások készültek, hanem kissé elrugaszkodtam a színektől, és a díszesebb kivitelt választottam. természetesen kipróbált technikák a saját kézzel festés, ami nem könnyű, de nagyon tetszett. Új anyagokkal is dolgoztam, és elég egyedi tojások készültek. No de akkor lássuk őket..




Ez egy 10 cm nagyságú tojás, kevert színekkel, saját kitaláció a minta,
 és a kivitelezés is kézi festés. Alul felül hozzá illő gyönggyel, és gyöngykupakkal. 


Szintén 10 cm nagyságú tojás. 
Kevert zöld szín kissé gyöngyházas színezet, 
és gyöngytyúk tollal díszítettem meg.


Hagyományos 8 cm-s tojás, rátétekkel, és ég-kék festéssel, 
amit gyöngyház fehér színnel tompítottam le. 
A minta nefelejcs virág, mindkét oldalon.


A szín ugyanaz a tubusszín, ég-kék szín, de itt csipke rátéttel adtam egy pluszt a tojásnak,
 amit arannyal vontam be, és plusz díszítésnek kontúrozót használtam. 
Természetesen itt is arany színű gyöngykupak, 
és színben hozzá illő kék gyöngy díszíti az alját és tetejét a tojásnak.


Mindkét díszített oldalát lefotóztam a tojásoknak, hisz nem minden oldaluk ugyanaz. 
Ezeket a kézzel készített mintákat kontúrozóval alakítottam ki rajta. 

Kevert zöld szín, és arany rátétek, a díszítés most fémesen csillogó
 hexagon gyöngy díszíti a tojás alsó és felső részét. 


Szintén más díszítést kapott a tojás másik oldala, a rátétek változtak.


Ezen a szépségen, szintén "tubusszínt" használtam, 
csodás mély zöld festékkel vontam be a tojást,
és itt is arany csipke rátéteket használtam. A gyöngykupak itt is arany, 
és hozzá illő színű zöld fánk alakú gyöngyöt tettem díszítésnek.


A másik oldala itt is egyedi a mintához illő kézi kontúrfestékkel készült. 


A következő tojás is alapszínt kapott, hihetetlen színű kék. 
A fotó nehezen adja vissza azt a kékséget ami a tojás színe. 
Az arany díszítés itt a legkiemelkedőbb, és szerintem az egyik legszebb tojás lett. 


A két rátét között kontúrfestékkel díszítettem itt is. 
Alul felül arany gyöngykupak, és hozzá illő kék gyöngy díszíti.


Ez a tojás már a kézi festésről szólt. 
Különböző mezei és kerti virágokat próbáltam ráfesteni kézzel a tojásra.


Mindkét oldalra más elhelyezésben készítettem a virágokat. 
A tojás alján és tetején kék gyöngyökkel díszítettem.


A kedvenc virágom a nefelejcs. 
Ehhez próbáltam még különféle színeket kikeverni és virágba "önteni"


Minden oldalán más színű virágot festettem, és felül gyöngy, 
alul selyem masni, és gyöngydíszítést kapott.


A legelső kézzel festett, és saját elképzelés szerint megalkotott tojásom.
Igyekeztem magyarosra venni a mintát, természetesen a nefelejcs
innen se hiányozhat. 


Alul selyem masni és gyöngykupak, 
felül csodás kék gyönggyel és gyöngykupakkal díszítettem.


Kőhatású, új technika amit most csináltam először. 
A keretben levegőre száradó gyurmából készült a virág, 
kimondottan vintage hatásúra terveztem.  


A másik oldalán a virág más, itt is gyöngykupakkal és kék gyönggyel díszítettem.


Barokk hatású matt tojás, elegáns színezettel, 
kis arany színnel megspékelve.


Természetesen itt is hozzá illő gyönggyel díszítettem.


Egyszerű sárga, rátétes rózsás mintás tojás.


Százszorszépeket próbáltam mintázni a tojás felületére
és kis pöttyökkel egészítettem ki a mintát.


Elegáns arany-gyöngyház fehér kombináció.


Zsinórral és gyönggyel díszítettem.


Egy régi de számomra új technika. Bársonypor.. 
Hihetetlen milyen szép alkotásokat lehet létrehozni ezzel az anyaggal.
Egyszerű és elegáns.


Piros-arany kombináció, hozzá illő gyöngydísszel.


Természetesen a piros szintén bársonyporos technika-


Egy különleges darab.. Fekete... és arany.. 
szintén ajándékba kapott fekete bársonypor minta amivel 
Andi lepett meg. Kipróbáltam, hát nagyon tetszik.. egyedi darab.. 


A klasszikus piros hímes tojás.. 
Arany rátétekkel és piros bársonyporral bevonva.



A végére hagytam a "nagyágyúkat".
15 cm-s tojás fele, kis tojásdíszekkel, 
selyemvirágokkal, csipkével, talppal.


A nagyság szintén 15 cm, a tojás másik fele.. 
Színesebb díszítést kapott.



Ennek a darabnak a hátulja is különleges zsinórdíszítést kapott. 

Remélem tetszett a választék, üzenetben elérhetők az árak, vagy az oldalon a jobb szélen látható facebook oldalamra kattintva megtalálhatók a fotók mellett, vagy ide kattintva https://www.facebook.com/pearlartdecor  az oldalon is vagy, navigálhatsz, mit is keresel. 











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése