Üdvözöllek...

Köszöntelek a Blogomban.. nézz szét, olvasgass, és ha tetszett írj megjegyzést.. Üdv.. Gyöngylány 

 

 

 

 

2020. május 7., csütörtök

A fülemüle....

Az idő kissé kijavult, és a madarak is megélénkültek... Párvirágot fotóztam az almafáról, ami elkezdett virágozni. 




Az egyik este valami film ment a tv-ben, és egész késő éjjelig fenn maradtunk megnézni.. bőven éjfélig tartott.. Aztán mikor le akartam feküdni, rázendített egy gyönyörű trilla.. 
Valahol a szemben lévő bokrokban egy fülemüle kereste a párját.. nappal hallottam már a hangját de éjfélkor éjszaka még nem.. 
Mivel annyira közel trillázott és amúgy sem voltam álmos kimentem a bejárati ajtó elé hallgatni.. aztán fel is vettem ezt a videót.. Mivel sötét volt, inkább a hang ami csodálatos volt.. Hajnal 4 ig trillázott a ház előtt.. ki kellett mennem a mellékhelységbe és pont akkor hagyta abba.. Másnap kifigyeltem itt a mi és a szomszéd utcában keresett fészkelő helyet. nem sokat aludt, mert  de. 10 -kor már megint rákezdte. egész estig, aztán éjszaka már  a szomszéd utcából hallatszott át.. ott is van sok fa kertek, és a patak is ott csörgedezik. Érdemes teljes hangerőn hallgatni.. 




A fotók a blogbejegyzésekben nagyobb méretben is megtekinthetők, kattintás az adott fotóra!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése