Üdvözöllek...

Köszöntelek a Blogomban.. nézz szét, olvasgass, és ha tetszett írj megjegyzést.. Üdv.. Gyöngylány 

 

 

 

 

2024. március 21., csütörtök

Korai tavasz... kézműves hűtőmágnesek..

A tél inkább esőt hozott, komolyabb havazás nem volt, ha esett is hamar el is olvadt, locs-pocs maradt utána. 
A téli karácsonyi vásárra, a házakból készült hűtőmágneseknek nagy sikerük volt, készült rengeteg színben méretben. Az öntőforma hihetetlenül megihletett. Alig vártam a tavaszt. Tavaly egy kedves barátom Hallstattban járt, kirándult, az ottani nevezetességeket nézte meg. Sóbányája, kristálytiszta tava a hely varázslatos hangulata, nagyon átjött az általa átküldött élményfotókon. Ott, akkor ragadt meg bennem egy ötlet...A Hallstatti utcák nagyon keskenyek, de igényes szépen művelt kiskertek, házak vannak, és a fa mint olyan mivel a szűk utcák miatt a járda mellett nem lehetséges, a házak közvetlen falára vannak felfuttatva. Ezeket jelenítettem meg a tavaszi hűtőmágneseken.
A formába saját kezűleg keverem be, és öntöm a formaöntő port, miután megszárad kiveszem a formából, és jó pár napig szárad. Ezután festem le  minden részletével együtt. Biztos kéz, és rengeteg tű vékony ecset szükséges hozzá. A fákat is saját kezűleg alkottam, lebegőre száradó gyurmából, és hát a virág díszítés se maradhatott el, ha már tavasz van.. A télinél is látszik de talán itt jobban az ablakokba üveget is varázsoltam. A hátulja neodímium mágnest kap, amit bombabiztos ragasztóval rakok fel rá. Nagy nagy a tapadó képessége ennek a mágnesnek. 







 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése