Üdvözöllek...

Köszöntelek a Blogomban.. nézz szét, olvasgass, és ha tetszett írj megjegyzést.. Üdv.. Gyöngylány 

 

 

 

 

2020. március 31., kedd

Új év új kezdetek...

Furcsán indult az év, és sokáig halasztgattam ennek a bejegyzésnek a megírását.  Sok dolog megváltozott az életemben, és mint mindig ilyenkor át kellett gondolnom mindent.
Sok felesleget elengedtem, embereket, és tárgyakat. Új évet, új életet kezdtem. A megvalósítást sajnos keresztül húzta ez a fránya vírus, de mint mindent csak még jobban átgondolva nem hagyom magam, és "csakazértis" megvalósítom az álmaimat.

A január csendben telt, egy kellemes sétával kezdtem a tónál rögtön az új év első napján. Sok érdekes állat mutatta meg magát, kis apró ökörszem, (akkora a kismadár mint a nagyujjam) szarkák, is elkezdték keresni egymás társaságát. Hódok nyomát is megtaláltam remélem egyszer meg is láthatom őket  a tónál. A kacsák mint mindig tollászkodtak csapatba verődve napoztak a befagyott tavon. Egy fakúsz is megmutatta magát egy közeli fán..

ökörszem

ökörszem




fakúsz

hód rágta fatörzs


hód rágta fatörzs








A következő hét végén, már az erdőben találtuk magunkat, felfedezni a téli erdő titkait. Színes fagombák, és befagyott patakok mellett sétáltunk, moha zuzmó és hatalmas csend.
















A rossz idő sajnos benntartott a lakásban a következő napokban, és  lassan a vírus híre is ideért hozzánk, aminek egy cseppet se örültem, hisz egy világjárvány nem tréfa dolog. Sajnos sokan ezt is alábecsülték, és ha ma megnézzük a híradást, sok áldozatot szedett eddig és még sajnos fog ez után is.

Hogy kicsit eltereljem a figyelmem a kialakult helyzetről, gyakoroltam néhány toll segítségével. A fotózás jó "gyógyszer" a lelkemnek bármilyen helyzetben.








Aztán hirtelen beköszöntött a várva várt tél is.. kis hó, dér, hideg.. Nyakunkba vettük a gépet, és irány a Mátra.. Egy fakitermelés mellett mentünk el, így téma bőven akadt.. sőt videó is ahogy kidől egy fa...  Sokan nem tudják mennyire lehet beteg az erdő, de sajnos a fotók mutatják, ami kívülről nem látszik, az sajnos belülről beteg, és ki kell vágni.  Az erdőt újra telepítik már, és a következő nemzedék fa már nő...













































A február viszonylag hamar és csendben eltelt, szinte eseménytelenül. Keveset fotóztam, inkább elkezdtem alkotni.. de ez már egy újabb bejegyzés története......





A fotók a blogbejegyzésekben nagyobb méretben is megtekinthetők, kattintás az adott fotóra!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése