Üdvözöllek...

Köszöntelek a Blogomban.. nézz szét, olvasgass, és ha tetszett írj megjegyzést.. Üdv.. Gyöngylány 

 

 

 

 

2019. január 30., szerda

Emlékek....

Mint tudjuk a konyha veszélyes üzem.. Én sem hagytam ki a veszélyt bár megtettem volna hogy kihagyom...... 
Csak egy szelet vajas kenyeret szerettem volna enni késő este... megcsúsztam és elestem... a bal lábam kifelé csúszott, és fenékre ültem. Csak egy reccsenést hallottam.. Miután nyekkentem megjelent a családom de nem bírtam mozdulni. Egy nagy levegő, és kiegyenesítettem a lábam. Felnyaláboltak, és leültünk.. másnap reggel mentő... bevittek.. egész délelőtt sokadalom a sürgősségin, nagyüzem volt. Mire kiderült mi a baj délután kettő lett.. se enni se inni mert nem volt kizárható a műtét se.. (ilyenkor kicsit meghaltam, sose voltam beteges a gyerek szülésen kívül nem voltam kórházban, csak látogatni)
Szóval kiderült rossz helyen és rosszul tört el a térdem.. kaptam egy félgipszet fekvőgipsz, jegelés, és semmi mozgás, injekció hasba. Két könyökmankó is segítségemre volt amit életemben nem használtam.

Azóta szigorú fekvés.. ma kaptam egy még nagyobb nehezebb gipszet... nem örültem.... 😢 
Egy ideig még ágyhoz leszek kötve....

Időm van.. fotóm is.... akkor mesélek ..emlékezek....

2016. Szeptember végén a még akkor működő fotóklubbal kiállításunk nyílt a  helyi Gimnázium kiállítási folyosóján. A fiatalok érdeklődők voltak, és kíváncsiak.



amikor a fotóst fotózzák



A jó kedv alap



Az Igazgatónő kedves szavakkal nyitotta meg a kiállítást



A klub vezetője is mesélt pár kedves szót rólunk



verssel készültek a diákok







Folyt. köv a következő bejegyzésben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése