Üdvözöllek...

Köszöntelek a Blogomban.. nézz szét, olvasgass, és ha tetszett írj megjegyzést.. Üdv.. Gyöngylány 

 

 

 

 

2017. február 23., csütörtök

Visszatérés a fotózáshoz....

Egyéb elfoglaltságaim miatt nem tettem fel természet fotókat.. ami nem azt jelenti hogy felhagytam vele..

Elég termékeny voltam az elmúlt időszakban is..😊

Az utolsó ilyen bejegyzésem 2013-s. Hát akkor csak sorban.

Természetesen a fotók szerzői jogvédelem alatt állnak, másolni és engedély nélkül felhasználni 

TILOS! Sajnos ezen okok miatt a fotókat lekicsinyítettem...

Beszéljenek a fotók helyettem....

2013. tavasza...
















2013. nyara...











































2013 ősze...






































2013 tele...



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése