Üdvözöllek...

Köszöntelek a Blogomban.. nézz szét, olvasgass, és ha tetszett írj megjegyzést.. Üdv.. Gyöngylány 

 

 

 

 

2012. május 7., hétfő

Tavasz.. tavasz.. tavasz...



Egy kis tavasz képekben Tőlem...


őszibarack virág

hármasban

szilva virág

körte virág csokorban

apró lilaság

finom nektár..

teljesen beleestem..

ezüst hátú

hátulról..

fullánkszem

sárga kacsok

körte virága..

szilva virág a kék égen

pihenő gyűjtögetés közben

pitypang

feltűnő sziklakerti szépség

körte ág..

hátfénnyel..

nefelejcs

csokorral..

egyke

többen is..

fényben.

egy szál

gyöngyike

reggeli fényben..

balra fordulj

egyszerű szerénység

ötszirmú

színes belső

porzók


Szabó Lőrinc: Nefelejcs

A virágokból először a kék
nefelejcs tetszett: azt a szép nevét
külön is megszerettem, hogy olyan
beszélgetős, és hogy értelme van:
szinte rászól az emberre vele,
úgy kér (s nyilván fontos neki, ugye,
ha kér?), hogy : ne felejts! Többnyire
jól hallottam, egész világosan,
égszín hangját, néha meg én magam
súgtam, vagy nem is súgtam, csak olyan
nagyon vártam már, hogy tán a szívem
szólt helyette vagy éppen a fülem:
ilyenkor nem tudtam, képzelem-e
vagy tényleg csalok, neki, a neve
mondásával?... De még ha csalok is,
nyugtattam meg magamat, az a kis
segítség semmi, hisz úgy szeretem;
s dehogy felejtem, nem én, sohasem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése